یازم میخوای بخندی پس:
 
reference
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 سه تا ترک بودن دوتاشون داشتن می رقصیدن و یکیشون فقط میگفته زرد قرمز آبی سبز. ازش میپرسن که تو چرا نمی رقصی میگه آخه من رقص نورم

 

غضنفر عروسی میگیره تو کارت دعوتش مینویسه آوردن بچه ها الزامیست!

 

غضنفرصبح از خواب بلند میشه میبینه هوا خیلی خوبه. زنگ میزنه هواشناسی تشکر می کنه

به غضنفر میگن: کجا داری میری؟ میگه: دارم برمیگردم!

 

سوسکه با دوستش توى بیمارستان ملاقات کرد ، دوستش کفت خدا بد نده اینجا جه کار میکنید ، کفت نه جیزى مهمى نیست مادرمو با لنکه کفش زدنند

 

از چوپان دروغگو بعد از مردن می پرسن اسمت چیه میگه دهقان فداکار

 

یارو تلویزیون میخره، فرداش کنترلشو پس میاره به صاحب مغازه میگه: بیا حاج آقا این ماشین حساب توش بود، مال حروم بهمون نمیاد.

 

از غضنفر می پرسن؟ کجا میری؟ می گه: کارواش. می گن: پس ماشینت کو؟ می گه: نزدیکه، پیاده می رم

مردی بعد از تصادف شدید رانندگی در بیمارستان تازه به هوش آمده بود, با ناله گفت: چی شده؟ چی بر سر من آمده؟ پرستار گفت: آرام باش و شجاع, تو در تصادف پاهایت له شده و ما مجبور شدیم هر دوتا رو قطع کنیم. مرد گفت: عجب خبر بدی. هیچ خبر خوبی ندارین به من بدین؟ پرستار گفت: چرا, این بیمار بغل دستی ات حاضره شلوار و کفشهایت رو به قیمت خیلی خوبی ازت بخره

 

به غضنفرمیگن تلخ ترین خاطره ای که داری چیه؟ میگه وقتی داشتیم جنازه یه بچه بمی رو خاک میکردیم همش میگفت عمو جان به خدا من زنده ام

غضنفر میره دکتر میگه: آقای دکتر من نمی دونم چرا هیچ کس منو تحویل نمیگیره دکتر میگه: نفر بعد

غضنفر داشته تو دریا شنا میکرده یه پری دریایی میبینه. بهش میگه: وای تو چقدر خوشکلی زن من میشی؟ پری دریایی میگه: من که آدم نیستم. ترکه میگه: نکنه فکر کردی من آدمم؟!

یه روز یه جوجه تیغی با به کیوی داشتن قدم میزدن. از جوجه تیغی میپرسن این کیه همراته؟ میگه داداشمه از سربازی اومده

 

تهرانیه داشت واسه آبادانیه خالی می بسته می گه من یه سگ دارم وقتی میاد خونه در می زنه. آبادانیه می گه: ولک مگه سگت کلید نداره؟!

غضنفر برف پاکن ماشینش رو میزنه، هیپنوتیزم میشه

 

غضنفر رو داشتن میبردن اتاق عمل، ازش میپرسن: همراه داری؟ میگه: آره، خاموشش کردم!!!

غضنفر از طبقه صدم یه ساختمون می‌پره پایین، به طبقه پنجاهم که میرسه میگه: خب الحمدالله تا اینجاش که بخیر گذشت!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگی است که در مورد همه چیز اطلاعات داریم و امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و به دوستانتون و هر کسی که میشناسید معرفی کنید. در ضمن نظر دادن یادتون نره. ممنون از وقتی که گذاشتید.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع و آدرس shadow20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 32320
تعداد مطالب : 272
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Create your flash banner free online Check Google Page Rank

javahermarket

آپلود رایگان عکس
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

Free SEO Tools

Generate your flash banner free online